DROOGTRAINEN IN 12 WEKEN

Verlies 5 tot 12 kilo vet terwijl je sterker en gespierder wordt, en leer hoe je dit resultaat voor de rest van je leven vasthoudt.

BEN JE KLAAR MET...

  • Jojo-diëten, crashdiëten en andere zinloze diëetstrategieën
  • Niet weten wat je moet doen om zichtbaar resultaat te boeken
  • De verwarring van alle tegenstrijdige informatie op het internet
  • Kleding die te strak zit op de verkeerde plekken

IS HET TIJD OM...

  • Flink vet te lozen en spier op te bouwen zodat je lekker in je vel zit
  • Een sterk, gezond, en gespierd lichaam te kweken
  • Je goed te voelen wanneer je je t-shirt uittrekt
  • Blijvend resultaat te boeken en de beste versie van jezelf te zijn

8 MEN’S HEALTH TRANSFORMATIES

Met de Project Ijzersterk Methode

+1200 RESULTATEN:

Image Description

WAT WIJ BIEDEN:

  • EEN BEWEZEN METHODIEK:
    Het bewezen Project IJzersterk stappenplan is gebaseerd op wetenschappelijke principes en verfijnd met meer dan 1200 transformaties
  • GEEN VERWARRING MEER:
    Een duidelijke en persoonlijke voedings- en trainingsstrategie voor blijvend resultaat
  • ONBEPERKTE ONDERSTEUNING:
    We ondersteunen je met elke stap van jouw transformatie
  • OVERWIN ELK OBSTAKEL:
    Wekelijkse coaching-calls met onze experts om elk plateau te doorbreken
  • DAGELIJKSE ACCOUNTABILITY:
    Jouw resultaten zijn onze missie

HET STAPPENPLAN:

  • FASE 1: DE KICKSTART

    De kickstart duurt 4 weken en is ingericht om de eerste 3 tot 5 kilo’s vet snel en voorgoed te verliezen. We werken met duidelijke richtlijnen om het transformatieproces snel en goed op gang te brengen.

    Week 1-4 
  • FASE 2: DE FITNESS VERSNELLER

    In fase 2 behandelen we de belangrijkste kennis en tools om je fysieke en mentale fitheid te vergroten.

    Week 5-8 
  • FASE 3: FIT VOOR HET LEVEN

    In fase 3 behandelen we de IJzersterke Strategie voor blijvend resultaat en langdurig succes

    Week 9-12 

DIT IS NIET VOOR MENSEN....

  • Die op zoek zijn naar een QUICK-FIX voor vetverlies
  • Die hun lichaam en gezondheid niet belangrijk vinden
  • Die geen verantwoordelijkheid willen nemen voor hun leven

DIT IS WEL VOOR MENSEN...

  • Die gemotiveerd zijn om blijvend resultaten te boeken
  • Die de achtbaan van jojo- en crashdiëten zat zijn
  • Die weten dat een beter lichaam zorgt voor een beter leven

FAQ

Maakt het uit bij welke sportschool ik train?

Nee, dat maakt niet uit, we passen het programma aan op het beschikbare materiaal. Dus ook een home-gym kan voldoende zijn.

Hoe vaak per week moet ik trainen?

Hoeveel training en/of lichaamsbeweging nodig is, is sterk afhankelijk van je wensen, doelen en voorkeuren.

Is jouw hoofddoel afvallen, vitaliteit of een verbeterde gezondheid? Dan hoef je niet per se meerdere keren per week in de halters te hangen. In dat geval zal de nadruk liggen op voeding, leefstijl en gedragsverandering en kijken we samen met jou in welke vorm krachttraining en lichaamsbeweging daar een mooi onderdeel van kunnen zijn.

Zijn spiergroei en krachtopbouw een hoge prioriteit voor jou? Dan raden we aan 3 keer per week circa een uur krachttraining te doen. Wij richten het programma zo in dat je elke minuut optimaal benut. Op deze manier hoef je niet elke dag in de gym te staan om resultaat te zien. 3 keer per week zo’n 60 minuten is voldoende om prachtige resultaten te behalen. Wil je vaker trainen? Dan mag dat uiteraard ook.

Wat als ik vaak buiten de deur eet?

De meeste van onze leden hebben een bruisend sociaal leven en eten regelmatig buiten de deur. Dat is geen enkel probleem, we geven je praktische tips & tricks om progressie te blijven boeken ongeacht of je thuis of in een restaurant eet.

Werkt het ook als ik met een partner/gezin eet?

De meeste van onze leden en dus van de testimonials die je op deze website vindt eten met hun partner of met hun gezin, dat is dus geen enkel probleem.

Ik heb het erg druk, kan ik beter wachten tot het wat rustiger is?

Drukke periodes horen bij het leven, als jij blijvende verandering wilt creëren in je lichaam, zul je ook moeten leren hoe je gezond leeft als het druk is. Wacht niet op ideale omstandigheden, want die zijn er nooit. Als we je nu leren hoe je je doelen behaalt ondanks dat je het druk hebt, zul je je resultaat voor altijd kunnen behouden.

Ik heb voeding intoleranties of specifieke dieetwensen zoals veganistische voeding. Is dit een probleem?

Nee dit is geen probleem, we kunnen met deze voorkeuren rekening houden in het plan van aanpak! Dit staat niet in de weg voor jouw resultaat.

OVER DE OPRICHTER

Bernard Reichling was niet altijd fit en gespierd. Sterker nog, zo’n 11 jaar geleden was hij zwak, ongezond, ongelukkig en onzeker. Hij sliep slecht, gebruikte regelmatig harddrugs en blowde elke dag van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat. Maar door middel van fitness en voeding draaide hij zijn leven 180 graden om. Hij werd niet alleen fysiek sterker, maar ook zijn zelfvertrouwen, wilskracht en karakter groeiden mee. Uit deze transformatie kwam zijn passie voort om anderen te helpen hun eigen kracht te ontdekken en hun lichaam en hun leven te verbeteren. Over de afgelopen 10 jaar heeft hij met Project IJzersterk meer dan 1200 mensen mogen helpen om hun fysieke doelen te bereiken. Daarnaast heeft hij de eer gehad om 8 Men’s Health covermannen te helpen met hun fysieke transformaties voor het bekende fitness-tijdschrift.